Search from Jeffrey's Blog

Thursday, February 19, 2009

Hong Kong Trip - Day1

由于今次系去香港,所以会以港式中文黎写哩个blog,写得唔好请见谅。今次旅行,除左开心之外,就系“”。唔系搞笑,哩5日可话系3年黎运动量就高既一次。我地由朝行到晚,只脚就济。



由于经费问题,所以就细细地住呢间Dragon Hostel。唔嫌细既话,都几OK架。买迪士尼同海洋公园门票仲有特价添。


Check in 个阵已经系3点几,于是就啦啦声落街揾野食。响间茶室嗌碗牛腩面,都几滋味下。之后就向迪士尼出发!


写到呢度,得唔赞香港地铁路线。车厢阔,唔会等好耐,涵盖大部分地方,转站方便。捻起我搭Putra line真系摞命。


迪士尼线车厢入边











ToyStory 花车









Cinderella 与公子 & 美女与野兽









米奇金钟音乐剧









唔同既公仔









旋转木马









夜景

其实成个迪士尼并冇想象中咁大。感觉好商业化,无论你行到边,梗有餐厅及souvenir shop在你左右。













呢个系凉拌面,你可以选择加料,例如:墨鱼丸,海蜇等配料。方便又好味兼平。



















女人街,shopping time!
行完女人街之后,我地搭地铁到油麻地 - 庙街








兴记煲仔饭











香港人叫忌廉,vanilla 味汽水











蚝饼 - 好似我地既蚝煎不过系卜卜脆,油油地,冇蠔味,嘛嘛地









滑鸡煲仔饭 - 好似呢度既瓦煲鸡饭。唔...点形容咧,鸡系鸡,饭系饭。唔放豉油都真系冇咩味









咸鱼滑鸡煲仔饭(若冇记错) - 呢煲好D,点解?因为有咸鱼,至少有味D









杂菜粉丝煲 - 完全为左我女朋友而嗌,完全係滚水渌菜,一D味都冇,差!









Jeffrey and Angeline 摄于庙街


p/s : 写blog真係好吃力,好佩服D写blog既人。暂时写住咁多先,明日继续!

No comments:

Post a Comment