Search from Jeffrey's Blog

Tuesday, March 10, 2009

Hong Kong/Macau Trip - Day4


在香港,你会经常睇到类似咁既竹架。我真係好奇,点解香港仲係用紧D咁传统既方法但係又稳阵。諗到呢度既建筑物,唉...算吧啦!

嚟香港梗係要食点心啦!响我地hostel附近揾到呢间“凤凰楼”

粉肠

黄金流沙包

入边D蛋黄又香又滑

水晶虾饺

D虾饺入边有好多虾仔

潮式糯米卷

牛肉丸

萝卜糕

饱肚之后,就搭船向澳门出发!偏偏果日大雾,D船全部delay。我地响海港城等咗两个钟,真係冇阴公!


上船之后忍无可忍,嗌杯面食仲有我最中意既“维他奶”




经过一番长途跋涉,终于嚟到马交既酒店啦!趁有D时间,我地行去议事亭前地睇下。


估下呢间係乜嘢?邮政局

当时仲好有过年既feel...

议事亭前地喷水池

好多肉干啊...

路边小食

由议事亭前地一路行上去大三巴牌坊已经係七,八点。

途中,唔难发觉路边有好多间饼家。有D夸张到隔几间就一间分店。


大三巴牌坊夜景

议事亭前地夜景

发觉马交D行人道都铺到好靓,仲係有公仔架添!


由议事亭前地一路行到去葡京赌场。


新葡京

返酒店途中,发现呢档牛杂小食。于是就嗌一串嚟试下先。其实我都唔知我食紧D乜嘢,估计当中应该有牛血,牛腩,牛帕叶,牛耳等。


San Miguel 生力啤


p/s : 救命啊!已经係三月啦!先至写到呢度...已经去埋泰国返嚟啦,仲有好多嘢要写

No comments:

Post a Comment