Search from Jeffrey's Blog

Friday, March 13, 2009

Macau Trip - Day5

今日已经係最后一日啦!早晨第一个目的地就妈祖阁。我地响妈祖阁附近既茶餐室食早餐。
阿华田+菠萝油

猪扒包

瑶柱牛肉面

发觉马交D路牌好得意

妈祖阁前门


妈祖阁好细咋,唔驶半个钟就可以行晒。果日係星期一,好多地方都冇开,譬如妈祖阁对面既海洋博物馆之后本来要去西望洋山,点知又当失咗路。唯有返番去大三巴。

沿着大三巴行上去,就係炮台。
叫做“炮兵马路”

成排大炮

由大三巴行番落嚟,靠近议事亭前地,发现咗呢间圣道明会圣玫瑰堂 - Igreja de Nossa Senhora do Santíssimo Rosário

虽然我唔係教徒,但係入边真係觉得好舒服,好安宁。

整个感觉好庄严

成栋教堂有四楼,二楼开始係展示葡萄牙人留低落嚟既文物。
Nossa Senhora da Saúde - 健康圣母

Nossa Senhora do Rosário - 玫瑰圣母

Santa Teresa de Ávila - 圣德肋撒

Santa Luzia - 圣路茜亚

Imagem e altar Nossa Senhora de Fátima - 花地玛圣母圣相和祭坛

Imaculada Conceição (Maria Auxiliadora) - 无原罪童贞圣母

参观完之后就即刻返酒店执嘢check-out。之后就搭车去威尼斯人酒店(The Venetian)。

Food Court


我地就在呢度食午餐。可怜吃素既Angeline竟然要响度食大马既nasi briyani。

而我就食“池记”云吞面

食完之后梗係四周围行下啦!其实都几似Genting First World Hotel只不过呢度大好多,靓好多。好多地方都行唔晒。入边仲有人造河,有撑船服务。

无意中睇到合唱团表演

入边既景色

唔知佢地用几耐时间画上去

顺便一提,威尼斯人酒店有免费巴士载送去机场。所以我建议在没上机之前可以嚟呢度消磨时间,因为去机场比较近。

结果成个trip都冇食到葡挞,有D遗憾。

返嚟之后,好多人都问咗我一D问题:
香港同澳门,边度消费比较高?
- 有人话,澳门消费会比香港高。对我嚟广係差唔多一样。

澳门搭船去香港要几耐?
- 一至一个半钟,1 to 1.5 hours

船票几多钱?
- 大约RM70 - RM80


如果仲有问题既话,可以留低comment。我会尽量回复。



p/s:好开心啊!终于写晒HK/Macau Trip。接落嚟我要开始我既Bangkok Trip。

No comments:

Post a Comment